OVER SLOGGI
Sloggi is een fabrikant van ondergoed, onderdeel van het moederbedrijf Triumph International. Het merk is 1979 begonnen als fabrikant van damesondergoed. In eerste instantie produceerde zij alleen slips.
In 1986 is Sloggi begonnen met de productie van mannenondergoed. Ook voor mannen produceerden zij enkel slips. Deze sloegen enorm aan. Ze verdrongen de populariteit van de loszittende boxershort. Tot op heden is de slip het meest gedragen ondergoed door mannen. Ruim 50% van de mannen draagt deze dagelijks. Doordat de slip strakker zit dan een boxershort en ook korter is is deze zowel geliefd bij sporters als bij dragers van spijkerbroeken.
Sloggi is later ook een strakke variant op de boxershort gaan produceren en werd de vrouwen collectie uitgebreid met BH's. Het ondergoed is altijd gemaakt van katoen met een klein beetje elasthan.
Sloggi haar producten aantrekkelijker te maken onder de jeugd. Zo introduceerden ze strings in hun assortiment en werden de mannenslips beschikbaar in diverse kleuren.
Sinds 1979 heeft Sloggi meer dan een miljard slips verkocht in meer dan dertig landen.
WAAROM HEEFT SLOGGI EEN GOEDE LANCERING?
Voor een doodnormaal product heeft sloggi goed nagedacht over de media. Hoe krijgen zij media-aandacht en hoe komen zij effectief over bij de doelgroep? Hoe kunnen wij Sloggi populari maken bij de jongeren? Sloggi heeft verschillende media gebruikt om onder de aandacht te komen bij deze doelgroep. U heeft vast wel eens zo'n bilboard gezien van Sloggi. Daarmee is sloggi echt pas populair mee geworden. "Seks sailes", zeggen ze altijd.
Hieronder een billboard:
BRONNEN:
http://sloggi.com
http://wikipedia.nl/
Geen opmerkingen:
Een reactie posten