Welkom!

Allereerst welkom op mijn individuele blog! Momenteel studeer ik Communicatie. Deze blog is volledig toegewijd aan de module Trendwatcher, de Conceptontwikkelaar en de Conceptlanceerder. Samenvatting van het vak:
Waar komen behoeftes vandaan? Hoe kan je hier een passend product of dienst op ontwikkelen en hoe lanceer je dit?

U kunt gemakkelijk navigeren tussen de verschillende gemaakte opdrachten die u kunt vinden onder het kopje "Blogarchief".

maandag 20 juni 2011

Conceptlancering: Slechte lancering - Lays Heinz Chips

























WAAROM EEN SLECHTE LANCERING?

Deze chips is ineens zomaar van de markt verdwenen. Op internet is veel te vinden over hele groepen mensen die de chips terug willen. Echter was de chips er maar heel kort. Naar mijn mening is de chips niet goed onder de media gekomen en slecht gepromoot. Wanneer er 2 merken samengaan, dan mag er wel meer aandacht besteedt worden aan de lancering ervan. In het buiteland bestaat de chips nog wel, maar alleen Nederland kent deze chips niet meer. Helaas voor de fans...

...waaronder ikzelf.


Hieronder ziet u een reclame, die naar mijn mening nooit op de tv is geweest in NL:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten